Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Hoewel alle praktijkmedewerkers zich inzetten voor een zo goed mogelijke zorg, gaan er ook in onze praktijk dingen mis. Daarom hebben we een klachtenprocedure.

U kunt uw ongenoegen of klacht melden bij de assistente. Zij zal u vragen of u bereid bent hierover in gesprek te gaan met uw arts.

Lukt dit niet, of wilt u dit gesprek niet, dan wordt u in contact gebracht met een externe klachtenfunctionaris. Deze ondersteunt u bij het formuleren en indienen van de klacht en de huisartsenpraktijk bij de afhandeling van de klacht. De klachtenfunctionaris is onpartijdig. 

Na het indienen van uw klacht heeft de huisartsenpraktijk 6 weken de tijd om hierop te reageren.

Als de klacht niet naar uw tevredenheid is afgehandeld, is er sprake van een geschil. Het geschil kan schriftelijk voorgelegd worden aan de geschilleninstantie waar de huisartsenpraktijk bij is aangesloten.

Contact

Spoednummer 313601 keuze 1
 

W.J. Bok, Y.J. Grapendaal, huisartsen

Pompesloot 100
1721 HH BROEK OP LANGEDIJK
Telefoon:
0226-313601
Receptenlijn:
313601 keuze 2
Fax:
0226-314559
Routebeschrijving >